کسب و کار

ارسال بار هوایی از ایران ، ارسال هوایی بار از ایران

ارسال بار هوایی از ایران یکی از ایمن‌ترین و سریع ترین روش‌های حمل و نقل می باشد ، حمل و نقل هوایی به افراد این امکان را می‌دهد تا کالای خود را به سرعت به مقصد مورد نظر ارسال کنند ارسال هوایی بار به‌ویژه برای کالاهای حساس و نیازمند حمل فوری مانند مواد غذایی فاسدشدنی، تجهیزات پزشکی و محصولات صنعتی بسیار مفید است. کشور ایران، با موقعیت استراتژیک و دسترسی به شبکه گسترده‌ای از فرودگاه‌ها و خطوط هوایی بین‌المللی، یکی از مراکز مهم ارسال بار هوایی محسوب می‌شود.

ایمنی بیشتر ارسال هوایی و تدابیر امنیتی بالا برای حفظ سلامت بار در نظر گرفته می شود. به دلیل کاهش زمان حمل و نقل، خطر آسیب‌دیدن کالاها به حداقل می‌رسد.

دسترسی به مقاصد بین‌المللی از طریق ارسال بار هوایی از ایران ، شما می‌توانید بار خود را به هر نقطه‌ای از جهان ارسال کنید. با وجود پروازهای مستقیم و چند مرحله‌ای، حتی مناطق دورافتاده نیز قابل دسترسی هستند.

حمل و نقل هوایی مواد فاسدشدنی و … ، حتی حیوانات زنده، که می‌توانند نیازهای خاص هر نوع محموله را برآورده کند.

بسته بندی مناسب ارسال بار هوایی از ایران

بسته‌بندی یکی از مهم‌ترین عوامل در حفظ سلامت کالاها در طول مسیر است. بسته‌بندی مناسب باید توانایی محافظت از کالا در برابر ضربه‌ها، فشارها، رطوبت و تغییرات دمایی را داشته باشد. برای هر کالا با ماهیت متفاوت بسته بندی متفاوتی نیاز دارید ، برای کالاهای بزرگ مانند مبلمان نیاز به باکس چوبیو پلت هست ، برای ظروف اشپزخانه نیاز به بسته بندی با فوم و پلاستیک حباب دار می باشد ، برای فرش نیاز به بسته بندی ضد اب می باشد ، بسته بندی شما باید مناسب پروسه فریت بار مسافری از ایران باشد تا سلامت بار شما حفظ گردد.

ایرلاین ارسال بار هوایی از ایران ، صدور بارنامه ارسال بار هوایی از ایران

بررسی شرایط ایرلاین هایی که به مقصد شما ارسال بار از ایران را انجام می دهند و مقایسه خدمات و قیمت ان ها و در نتیجه انتخاب ایرلاین مورد نظر به صدور بارنامه حمل منجر می گردد ، بارنامه اصلی ترین سند بار شما می باشد که در ان کلیه اطلاعات فرستنده و گیرنده ، ماهیت بار و .. ذکر می گردد.

نمایندگی های زیادی در شهر ها با ایرلاین ها همکاری می کنندو ارسال بار هوایی از ایران را برای شما انجام می دهند ، انتخاب یک شرکت حمل و نقل مطمئن و معتبر نقش بسیار مهمی در فرآیند ارسال بار دارد. مهم است که شرکتی را انتخاب کنید که تجربه کافی در حمل وسایل و اثاث منزل از ایران را داشته و با اشراف کامل به قوانین بهترین مشاوره و راهنمایی را به شما ارائه دهد

ارسال بار هوایی از ایران ، ارسال هوایی بار از ایران

مدارک ارسال بار هوایی از ایران ، مدارک مورد نیاز ارسال هوایی از ایران

در پروسه ارسال شما برای گمرک ایران و گمرک مقصد نیازمند یک سری مدارک هستید تا مجوز خروج را از گمرک ایران اخذ نموده و در زمان ترخیص بتوانید مدارک لازم را ارائه نمایید.

مدارک اصلی مور نیاز : 

1-بارنامه حمل ( wair way bill )

2- لیست اقلام ( محتویات هر بسته – packing )

3- فاکتور ( تعیین ارزش کلی کالا – invoice )

با توجه به ماهیت کالا ، نحوه ارسال مسافری یا تجاری ، قوانین کشور مقصد در زمان ترخیص و … در صورت نیاز گواهی های مختلفی قابل اخذ می باشد:

گواهی مبدا اتاق بازرگانی

گواهی بهداشت ، گواهی قرنطینه نباتی

گواهی سم زدایی مصنوعات چوبی

و …

مراحل گمرک کشور ایران ، اخذ مجوز خروج کالا

برای خروج بار از کشور نیاز به اخذ مجوز از گمرک دارید ، گمرکات اخذ مجوز برای ارسال بار هوایی از تهران ، حمل بار هوایی از ایران عموما در فرودگاه های بین المللی مستقر می باشند.

برای اخذ مجوز خروج گمرکی در پروسه ارسال بار هوایی از شیراز باید به گمرک فرودگاه شهید دستغیب شیراز مراجعه نمایید.

برای اخذ مجوز خروج گمرکی در پروسه ارسال بار هوایی از تهران باید به گمرک فرودگاه امام خمینی تهران مراجعه نمایید.

تکمیل اظهارنامه گمرکی

انجام ارزیابی توسط ارزیاب هایی گمرک

پرداخت هزینه ها

و …

ارسال بار هوایی از ایران ، ارسال هوایی بار از ایران

تحویل و ترخیص از گمرک مقصد

برای تحویل بار باید به صورت حضوری مراجعه نموده و با ارائه مدارک جهت تحویل بار اقدام نمایید . با توجه به نوع ارسال ( مسافری یا تجاری ) و نوع اقامت تحویل گیرنده و ارزش کلا هزینه های ترخیص مشخص می گردد.

هزینه های ارسال بار هوایی از ایران

هزینه های ارسال بار هوایی از ایران بسته به چند مورد می باشد :

1- هزینه های بسته بندی مورد نیاز بسته به ماهیت کالا

2- هزینه ی صدور بارنامه با توجه به نرخ ایرلاین انتخابی

3- هزینه ی صدور مدارک مورد نیاز با توجه به قوانین گمرک

4- هزینه های گمرک ایران جهت اخذ مجوز خروج کالا

5- هزینه ی گمرک مقصد جهت ترخیص و تحویل کالا

وزن و حجم بار از عامل تعیین‌کننده هزینه می باشد.

به دلیل فضای محدود هواپیما، ایرلاین‌ها برای محموله‌های حجیم یا سنگین، هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. بسته‌بندی بهینه می‌تواند به کاهش هزینه‌ها کمک کند.

نوع کالا کالاهایی که نیاز به شرایط خاص دارند، مانند محموله‌های حساس به دما یا مواد خطرناک، هزینه بیشتری برای ارسال دارند.

ارسال حیوانات زنده یا مواد فاسدشدنی نیازمند خدمات ویژه‌ای است که هزینه‌ها را افزایش می‌دهد.

توصیه‌های نهایی برای ارسال بار هوایی از ایران

بررسی قوانین کشور ایران جهت خروج کالا

بررسی مدارک مورد نیاز و قوانین کشور مقصد جهت ترخیص کالا

هماهنگی با ایرلاین حمل کننده بار

بسته بندی استاندارد

نتیجه‌گیری ارسال بار هوایی از ایران به دلیل مزایای فراوانی که دارد، یک گزینه جذاب برای افرادی است که به دنبال حمل سریع، ایمن و مؤثر هستند در پروسه ارسال می توانید با شرکت های ارسال بین المللی معتبر در زمینه ارسال هوایی بار از ایران هماهنگی های لازم را داشته و با اشراف کامل به قوانین و شرایط ارسال خود را انجام نمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا