کسب و کار

آخرین مدل جاروبرقی بوش

جاروبرقی‌های بوش از لحاظ کیفیت اثبات شده هستند. نه تنها ایرانی‌ها بلکه خیلی از مردم در دنیا از این برند معتبر آلمانی استفاده می‌کنند و رضایت حداکثری را از محصولات آن از جمله جاروبرقی دارند. جاروبرقی‌های بوش مکش بسیار قوی و فوق العاده‌ای دارند و شما می‌توانید با استفاده از آنها سریعاً محیط را عاری از هر گونه آلودگی و گرد و خاک کنید و جالب اینجاست که در کنار این مکش بالا؛ سر و صدای خیلی سرسام آوری هم ایجاد نمی‌کنند. وزن آنها خیلی سنگین نیست. لوله خرطومی‌هایی که برای آنها استفاده می‌شود، با کیفیت است و چندین و چند مزایای دیگر که شاید صحبت در مورد آنها خیلی طولانی شود اما به هر حال اگر به دنبال این هستید که همیشه از جدیدترین و بهترین ورژن‌های لوازم خانگی خریداری کنید، ما در این مبحث می‌خواهیم کارتان را راحت‌تر کنیم و آخرین مدل جاروبرقی بوش و ویژگی‌های آن را به شما توضیح دهیم. پس تا انتها با ما همراه شوید.

آخرین مدل جاروبرقی بوش

مدل‌های مختلفی از جاروبرقی‌های بوش هر روز وارد بازار می‌شوند. هر کدام ویژگی‌های متفاوت و آپشن‌های خاص خودشان را دارند. آخرین مدل جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR است. این مدل از جاروبرقی‌ها به عنوان با کیفیت‌ترین و قدرتمندترین جاروبرقی‌های بوش معرفی می‌شوند. تکنولوژی روز دنیا در آنها استفاده شده است. نه تنها طول عمر بالایی دارند، بلکه از لحاظ طراحی و زیبایی ظاهری هم فوق العاده هستند و قطعاً خرید آنها توصیه می‌شود. این مدل مربوط به سری هوم پروفشنال می‌شود. به خاطر همین ویژگی‌های آنها نسبت به جاروبرقی‌های دیگر خیلی بهتر و قدرتمندتر است.

ویژگی‌های فنی جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR

توان و قدرت موتوری که در این جاروبرقی‌ها استفاده شده، به عنوان اولین قابلیت‌هایی در آنها نام برده می‌شود که باید در خرید جاروبرقی به این موضوع دقت کنیم. اگر بخواهیم در یک کلام به طور خلاصه موضوع را برایتان توضیح دهیم، باید بگوییم قدرت مکشی که در این جاروبرقی‌ها وجود دارد 1800 وات است. توان مصرفی آنها بین 1۵00 تا 2۵00 وات است. به خاطر همین زمانی که شما از آنها استفاده می‌کنید، خیالتان راحت است که گرد و غبار، آلودگی و زباله روی محیط باقی نمی‌ماند و همه آنها را به طور کامل جمع می‌کند. این مدل جاروبرقی‌ها توان موتور خیلی بالایی دارند. علاوه بر همه ویژگی‌هایی که برای افزایش مکش در آنها طراحی شده، یک سری تیغه‌های آیرودینامیکی هم در آنها وجود دارد که قدرت مکش را چند برابر بیشتر می‌کند.

ویژگی دیگری به نام Power Protect در آنها طراحی شده است که به عنوان ویژگی در آخرین مدل جاروبرقی بوش آن را استفاده کرده‌اند. به این صورت عمل می‌کند که دستگاه در استفاده طولانی داغ نشود که این یک ویژگی بسیار مهم است، زیرا خیلی از مدل‌ها جاروبرقی، حتی اگر گران و خیلی با کیفیت هم باشند، باز هم ممکن است بر اثر چند ساعت کار داغ کنند.

این جاروبرقی‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که حتی اگر کیسه جاروبرقی آنها پر باشد، باز هم کیفیت کارشان بالا است و مکندگی در آنها افت نمی‌کند. البته اگر کیسه را خالی‌تر کنید که قطعاً دستگاه خیلی سبک‌تر و تیزتر کار می‌کند اما باز هم با کیسه پر هم می‌توانند عالی عمل کند. یک ولوم چرخشی در آنها طراحی شده که روی بدنه دستگاه وجود دارد. با استفاده از آن می‌توانید سرعت جارو را خیلی راحت تنظیم کنید.

از دیگر ویژگی‌های فنی آخرین مدل جاروبرقی بوش باید به کابل 13 متری اشاره کنیم. این کابل قابلیت جمع شدن خودکار توسط موتور دستگاه را دارد و این یکی از مزیت‌های مهم و کاربردی این جاروبرقی‌ها به حساب می‌آید. البته که این کابل 13 متر است اما اگر بخواهیم شعاع کاری آن را در نظر بگیریم، تا 1۵ متر هم قابل افزایش است. در نتیجه اگر قرار است خانه‌های خیلی بزرگ را جاروبرقی کنید، به خاطر کابل بزرگ کارتان راحت است. معمولا جاروبرقی‌هایی که مکش خیلی بالایی دارند، سر و صدای بیشتری هم ایجاد می‌کنند اما فناوری‌هایی که در این مدل استفاده شده، باعث می‌شود صدای آنها به 7۴ دسی بل برسد که سر و صدای زیادی را به وجود نمی‌آورد.

آخرین مدل جاروبرقی بوش به جرات یکی از جاروبرقی ‌های با کیفیت و با کمترین میزان صدا است. این جاروبرقی‌ها یک پاکت کیسه‌ای با ظرفیت5 لیتر دارند. پاکت کیسه‌ای آنها از تیپ G است. در نتیجه شما مجبور نیستید زود به زود کیسه آنها را تعویض کنید. یک فیلتر بهداشتی HEPA در آنها طراحی شده که می‌تواند هرگونه گرد و غبار آلرژی‌زا را به خودش جذب کند و یک محیط کاملاً بهداشتی، سالم‌تر و تمیزتر را به شما تحویل دهد.

اگر در حمل و نقل و جابجایی جاروبرقی مشکل دارید و مدام مبلمان یا دیوار شما به خاطر ضربه جاروبرقی آسیب می‌بیند، در آخرین مدل جاروبرقی بوش این مشکل برطرف شده است. در حقیقت یک سری ضربه گیرها تحت عنوان فناوری Air Bumper در آنها طراحی شده که این مشکل را حل کرده است. قابلیت دمندگی و مکندگی این دستگاه بسیار بالاست. از طرفی مصرف انرژی در آنها خیلی پایین است.

ویژگی‌های ظاهری جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR

در مورد ویژگی‌های ظاهری آخرین مدل جاروبرقی بوش باید گفت که شما با یک طراحی مدرن و زیبا روبرو هستید. این جاروبرقی‌ها بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارند؛ پلاستیک‌هایی که کاملاً با دوام و مقاوم هستند و ضربه و خط و خش به این راحتی‌ها به آنها آسیب وارد نمی‌کند. وزن این جاروبرقی‌ها 7.8 کیلوگرم است. نسبتا ابعاد بزرگی دارند. دسترسی به دکمه‌های خاموش و روشن و سیم جمع کن روی آنها خیلی راحت است.
معمولاً رنگ نقره‌ای و خاکستری آنها بیشتر طرفدار دارند، زیرا ست کردن آنها با دکوراسیون منزل مخصوصاً برای افراد سخت پسند در این رنگ‌ها راحت‌تر است. این جاروبرقی‌ها به گونه‌ای طراحی شدند که چهار چرخ فلزی روان و با کیفیت زیر آنها تعبیه شده که قابلیت چرخش 360 درجه دارند. در نتیجه حرکت دستگاه مخصوصاً برای خانه‌های بزرگ خیلی راحت‌تر است. در جلوی دستگاه هم یک دستگیره خیلی بزرگ طراحی شده که شما خیلی راحت می‌توانید با استفاده از آن دستگاه را بلند کرده و جابجا کنید.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری آخرین مدل جاروبرقی بوش باید به یک لوله تلسکوپی بلند اشاره کنیم که قابلیت تنظیم طول دسته را به راحتی در اختیار شما می‌گذارد و جاروکشی با آن خیلی راحت است. با استفاده از این جاروبرقی‌ها مجبور نیستید که مدام خم شوید یا بیش از حد کمرتان فشار وارد کنید. خرطومی که در این جاروبرقی‌ها طراحی شده، از کنف محکم ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی دارد. در نتیجه احتمال بریدگی و پارگی در آنها خیلی کم است.

لوازم جانبی جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR

لوازم جانبی آخرین مدل جاروبرقی بوش هم جزو موارد بسیار مهمی است که باید در مورد آنها اطلاعات داشته باشید؛ مخصوصاً وقتی جاروبرقی گران قیمت‌تر و مدل‌های بالاتر را خریداری می‌کنید که این لوازم جانبی جزو آپشن‌های آنها به حساب می‌آید.

سَری‌های مجزا برای جاروکشی اثاثیه و مبل در بین لوازم جانبی آنها وجود دارد که به شدت کاربردی است. علاوه بر آن یک برس بلند هم در آن طراحی شده که با استفاده از آن می‌توانید خاک درزها را از بین ببرید. همچنین چهار کیسه اورجینال در لوازم جانبی آن وجود دارد که برای جمع آوری گرد و غبار و زباله گزینه بسیار عالی است.

تمامی برس‌های آن قابلیتی تحت عنوان Silent Clean Premium دارند که باعث جابجایی راحت‌تر و آسان‌تر آنها می‌شود و خیلی راحت به سری لوله‌ها قفل می‌شوند و شما می‌توانید با استفاده از آنها یک تمیزکاری بدون سر و صدا و با کیفیت بالا داشته باشید. هر گونه راهنمایی بیشتر در مورد آخرین مدل جاروبرقی بوش را می‌توانید از تیم امداد سرویس دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا