کسب و کار

بهترین مدل‌های کاور گوشی سامسونگ

به طور کلی یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که پس از خرید تلفن همراه باید به سراغ آن بروید؛ قاب یا کاور گوشی است. امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت‌های وسایل الکترونیکی، مراقبت از آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از مهم‌ترین ابزارها برای این کار، قاب‌ها و کاورهای گوشی موبایل است. قاب‌ها و کاورها برای برندهای مختلف تلفن همراه مانند سامسونگ، آیفون و شیائومی تولید می‌شوند و هر یک ویژگی‌های زیبا و منحصربه‌فردی دارند. اگر قصد دارید درباره بهترین مدل‌های کاور گوشی سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

انواع مدل ‌های قاب گوشی سامسونگ

اگر بخواهیم کمی جزئی‌تر صحبت کنیم، باید گفت که قاب‌های سامسونگ از نظر ویژگی‌های متفاوت به انواع گوناگونی دسته بندی می‌شوند. برای توضیح کامل‌تر درباره تعدادی از انواع آن‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم.

قاب‌های شفاف

همانطور که قطعا در اطرافیان خود دیده‌اید، قاب‌های شفاف یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین قاب‌هایی هستند که افراد در روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند. این نوع قاب‌ها عموما وزن سبکی دارند و از متریال مقاوم و مستحکمی ساخته شده‌اند که می‌تواند به خوبی از تلفن همراه شما در برابر ضربات و آسیب‌های متعدد محافظت کند. همچنین این نوع قاب‌ها با داشتن ظاهر شفاف، جلوه زیبایی به موبایل شما می‌دهند و می‌توانند گزینه مناسبی برای افرادی با سلیقه ساده پسند باشند.

قاب‌های چرمی

یکی دیگر از انواع پرطرفدار و محبوب قاب‌ها در میان مردم، قاب‌های چرمی هستند که ظاهر لوکس و بسیار شیکی دارند. این نوع قاب‌ها در دسته قاب‌های کلاسیک قرار می‌گیرند و عموما در صورتی که از متریال چرم باکیفیت ساخته شده باشند، دوام بسیار زیادی دارند. قاب‌های چرمی سامسونگ معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای انواع و اقسام مدل‌های گوشی سامسونگ قابل سفارش هستند.

قاب‌های فانتزی

می‌توان گفت قاب‌های فانتزی جزو پرطرفدارترین قاب‌های موجود برای برند سامسونگ به شمار می‌آیند و بسیاری از جوانان و نوجوانان این نوع قاب‌ها را به سایر مدل‌ها ترجیح می‌دهند. دقت داشته باشید که قاب‌های فانتزی عموما نمی‌توانند به خوبی و به درستی از تلفن همراه شما محافظت کنند و معمولا تمرکز سازندگان این نوع قاب‌ها بر زیبایی و ظاهر آن‌ها است و توجه کمتری به توانایی محافظتی این قاب‌ها دارند.

ویژگی‌های مهم در زمان خرید قاب گوشی سامسونگ

به طور کلی می‌توان گفت که خرید قاب یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که پس از خرید تلفن همراه خود باید به سراغ آن بروید. در اصل قاب‌ها اصلی‌ترین تجهیز جانبی تلفن همراه شما هستند که از بسیاری از آسیب‌های متعدد آن جلوگیری می‌کند. دقت داشته باشید که نکات مهمی وجود دارد که در زمان خرید قاب باید به آن توجه داشته باشید و درباره آن فکر شده عمل کنید.

ساختار قاب

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های قاب‌ها ساختار آن‌ها است که باعث می‌شود هر یک تا حد متفاوتی از موبایل شما محافظت کنند‌. به طور کلی اکثر قاب‌ها از صفحه پشتی تلفن همراه شما مراقبت می‌کنند. اما قاب‌ها از نظر شکل کناره‌ها تفاوت‌هایی دارند که می‌تواند امنیت تلفن همراه شما را به خطر بیندازد. دقت داشته باشید که بهتر است قابی انتخاب کنید که قالب تلفن همراه شما باید و تمامی قسمت‌ها و کلیدهای آن‌ را به طور کامل پوشش دهد و این نکته اصلی در زمان خرید قاب گوشی سامسونگ به شمار می‌رود.

طرح و ظاهر قاب

یکی دیگر از نکات مهم در زمان خرید قاب گوشی، طرح و شکل آن است. در حقیقت شما باید ظاهر قاب خودتان را طوری انتخاب کنید که از مشاهده طولانی مدت آن خسته نشوید. به همین علت باید قابی مطابق سلیقه خودتان برای موبایل‌تان انتخاب کنید و سلیقه خودتان را به‌ طور کامل در نظر بگیرید. انواع و اقسام متنوعی از قاب‌ها در بازار وجود دارد که انواع سلایق را در بر می‌گیرد و به همین علت پیدا کردن قابی مطابق میل شما کار چندان سختی نیست.

متریال سازنده قاب

یکی دیگر از نکاتی که باید در زمان سفارش قاب موبایل خود به آن دقت کنید، متریال سازنده قاب است. قاب‌ها از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند که عموما شامل چرم، سیلیکون، پلاستیک و … است. هر یک از این متریال‌ها تا حد مشخصی می‌توانند از گوشی همراه شما محافظت کنند و این مسئله حائز اهمیتی است. دقت کنید که قاب منتخب خودتان را باید برای ساعات طولانی در دست داشته باشید و در این صورت وجود یک متریال نامناسب می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت قاب گوشی

به طور کلی قاب‌ها دارای تنوع بسیار زیادی در بازار لوازم جانبی هستند و هر یک شکل، طرح، رنگ، قیمت و … متفاوتی دارند. موارد متعددی بر قیمت قاب‌های گوشی موبایل تاثیر دارند که در ادامه بیشتر درباره مهم‌ترین آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

برند سازنده

می‌توان گفت یکی از عوامل مهمی که قیمت بعضی قاب‌ها را تا حد زیادی افزایش می‌دهند، برند سازنده معروف است. معمولا قاب‌های ساخته شده توسط شرکت‌های معروف‌تر قیمت بالاتری نسبت به قاب‌های معمولی‌تر دارند.

طراحی و شکل قاب

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت قاب‌ها و کاورها، طراحی و شکل آن‌ها است. دقت داشته باشید که عموما قاب‌هایی با طراحی ساده‌تر و معمولی‌تر، قیمت پایین‌تری نسبت به بقیه قاب‌ها دارند و هر چه یک قاب ظاهر پیچیده‌تری داشته باشد، وقت بیشتری برای تولید آن صرف شده و این اتفاق قیمت را بالاتر می‌برد.

مواد سازنده قاب

قاب‌ها از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند که هر یک تا حد خاصی می‌توانند از تلفن همراه شما محافظت کنند و به همین علت هزینه متفاوتی را برای این قاب‌ها رقم می‌زنند. به عنوان مثال می‌توان گفت که قاب‌های چرمی نسبت به سایر مدل‌ها از هزینه بالاتری برخوردار هستند و این به معنی بالا بودن کیفیت نسبی این قاب‌ها می‌باشد.

مدل‌های کاور گوشی سامسونگ

انواع مختلفی از قاب‌ها در بازار دیده می‌شوند که هر یک ویژگی‌های متفاوتی دارند. معمولا تفاوت قاب‌ها در رنگ، طرح، متریال و … اختلاف قیمت نسبی در آن‌ها ایجاد می‌کند که بهتر است در زمان خرید به آن توجه داشته باشید تا خرید موفقی را تجربه کنید. فونی شاپ یکی از فعال‌ترین مجموعه‌های حال حاضر کشور در زمینه تولید و فروش قاب‌ موبایل است که تلاش می‌کند تا با ارائه اطلاعات لازم، شما را در انتخاب بهترین قاب‌ها برای تلفن همراهتان همراهی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا